آموزشی

محصولات صوتی و تصویری شرکت کالیوز

درباره کالیوز

شرکت کالیوز در سال 1380 فعالیت خود را بر پابه سه اصل نوآوری، تولید محصولات با کیفیت و احترام به حقوق مصرف کننده با ارائه انواع تلفن آغاز نمود.
رویکرد کیفیت گرا، توجه ویژه به منابع انسانی و سرمایه گذاری بر تحقیق و توسعه موجب شتاب حرکت رو به رشد شرکت گردید به طوریکه در سال 87 آیفون تصویری، در سال 89 گیرنده دیجیتال و در سال 91 لامپ کم مصرف و در سال 94 لامپ های LED را تولید نمود.
وارد شدن به صنایع الکترونیک  و رشد روز افزون این صنعت همراه با تنوع آن باعث گردید تا مدیریت شرکت، برای توسعه و افزایش ظرفیت تولید قدمی نو را پایه گذاری کند. بنابراین در سال 1393 شرکت کالیوز با احداث کارخانه ای به وسعت بیش از 10000 متر مربع و زیربنای 6000 متر مربع در منطقه صنعتی اشترجان اصفهان فعالیت خود را سازماندهی مجدد نمود. بدیهی است که یکی از رموز موفقیت در صنعت تولید درب بازکن های صوتی و تصویری، بهره مندی از واحد خدمات پس از فروش مناسب می باشد خدمات پس از فروش ممتاز کالیوز توانسته است با استفاده از تخصص علمی و فنی و سرعت بالای سرویس دهی، رضایت مصرف کنندگان را فراهم آورد.
امید آنکه در آینده نیز همچون گذشته بتوانیم با تولید محصولات متنوع و با کیفیت زمینه مساعدتری را در جهت همکاری گسترده تر همکاران و مصرف کنندگان گرامی فراهم آورد.

خدمات پس از فروش آیفون تصویری کالیوز

 

خدمات پس از فروش آیفون تصویری کالیوز  : آیفون تصویری کالیوز به عنوان یکی از برندهای معتبر و محبوب در حوزه محصولات آیفون تصویری و لامپ های  LED ، محصولات خود را در آیفون تصویری با گارانتی ویژه‌ای به مدت ۴۸ ماه ارائه می‌دهد. این گارانتی علاوه بر تضمین کیفیت محصول، به مشتریان آرامش خاطر و اعتماد بیشتری می‌دهد. شرکت کالیوز با ارائه گارانتی طولانی‌مدت ۴۸ ماهه برای محصولات آیفون‌های تصویری (با ثبت در اپلیکیشن کالیوز من) ، سعی دارد اطمینان بیشتری برای کاربران خود ایجاد کند. این خدمات شامل شبکه گسترده‌ای از نمایندگی‌ها در سراسر ایران است که کاربران می‌توانند برای نصب، تعمیر و مشاوره از آن‌ها استفاده کنند. همچنین، اپلیکیشن “کالیوز من” به نصابان  اجازه می‌دهد که به‌صورت آنلاین نصب دستگاه خود را ثبت کرده و از جشنواره‌های تشویقی شرکت بهره‌مند شوند.

کیفیت پاسخگویی تیم پشتیبانی نیز به‌طور کلی خوب توصیف شده است؛ کالیوز با تخصص و تعهد، به سرعت به درخواست‌ها رسیدگی کرده و می‌کوشد تا نیازهای مشتریان را با ارائه راهکارهای مؤثر پوشش دهند

خدمات گارانتی ۴۸ ماهه کالیوز برای آیفون تصویری

 

گارانتی ۴۸ ماهه برای محصولات کالیوز به این معناست که در مدت زمان ۴ سال از زمان تولید آن، هرگونه خرابی و مشکل فنی ناشی از تولید یا عملکرد محصول، در صورت گارانتی بدون هزینه توسط تیم پشتیبانی مجاز این شرکت برطرف خواهد شد. این گارانتی جامع شامل خدماتی مانند تعمیر و تعویض قطعات اصلی، رفع مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، و سرویس‌های دوره‌ای می‌باشد.

 

راه‌های ارتباطی با تیم خدمات پس از فروش

 

برای بهره‌مندی از خدمات پس از فروش و پشتیبانی، کالیوز روش‌های متعددی برای ارتباط با مشتریان خود فراهم کرده است که یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین آنها، استفاده از شماره پیامکی 10005858 است. مشتریان می‌توانند حتی یک پیامک خالی به این شماره ارسال کنند تا درخواست پشتیبانی آنها در سیستم ثبت و بررسی شود. در این روش، تیم پشتیبانی به سرعت با مشتریان تماس گرفته و نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز اقدام خواهد کرد. همچنین می توانید با شماره تلفن 0313258 داخلی خدمات پس از فروش نیز تماس حاصل فرمایید.

 

ویژگی‌های خدمات پس از فروش کالیوز

 

  1. دسترسی آسان: با ارسال پیامک (حتی خالی ) به شماره 10005858، و یا تماس با شماره تلفن 0313258 داخلی خدمات پس از فروش مشتریان به راحتی درخواست پشتیبانی خود را اعلام کنید.

  2. پاسخگویی سریع: کالیوز متعهد است در کمترین زمان ممکن با مشتریان تماس گرفته و نیازهای آنها را بررسی و رفع کند.

  3. تیم فنی مجرب: تمامی خدمات پس از فروش توسط تیمی متخصص و حرفه‌ای ارائه می‌شود که با تکنولوژی و ساختار محصولات کالیوز آشنایی کامل دارند.

  4. قطعات اصلی و اورجینال: هرگونه تعمیر و تعویض قطعات محصولات کالیوز با استفاده از قطعات اورجینال و اصلی این شرکت انجام می‌گیرد.و سرویسکاران همراه خودم تمامی قطعات و لوازم مورد نیاز را در هنگام مراجعه همراه خود نیز دارند و که این امر موجب تعمیر سریع محصول مورد نظر مشتری می گردد.

 

چرا خدمات پس از فروش کالیوز انتخابی مطمئن برای مشتریان است؟

 

– گارانتی بلند مدت: گارانتی ۴۸ ماهه کالیوز (با ثبت در اپلیکیشن کالیوز من ) برای اولین بار در کشور یکی از طولانی‌ترین دوره‌های گارانتی در صنعت آیفون تصویری است و نشان از اعتماد شرکت به کیفیت محصولات خود دارد.

– صرفه‌جویی در هزینه‌ها: مشتریان بدون نگرانی از هزینه‌های احتمالی تعمیر، از خدمات پس از فروش بهره‌مند می‌شوند.

– آرامش خاطر مشتریان: مشتریان با دانستن اینکه خدمات پس از فروش با کیفیت و سریع در دسترس است، تجربه‌ای مطمئن و رضایت‌بخش از محصولات کالیوز خواهند داشت.

اگر شما نیز از آیفون تصویری کالیوز استفاده می‌کنید، می توانید با ثبت گارانتی کالیوز در اپلیکیشن کالیوز من توسط نصاب و یا خودتان با مراجعه به سایت و قسمت فرم ثبت سریال اقدام به ثبت نمایید تا از بهره‌گیری از خدمات پس از فروش، و پشتیبانی حرفه‌ای بهره‌مند شوید و از امنیت و کیفیت محصول خود اطمینان حاصل کنید.

با کالیوز خیالت راحت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *